Veel gestelde vragen!

ONTMOETINGSPLEK
Wij voelen ons verantwoordelijk voor uw gezondheid. Sporten is belangrijk voor een goede weerstand. Wij zijn echter ook een ontmoetingsplek, iets waar we erg trots op zijn. In deze situatie hebben wij ook een verantwoordelijkheid en wordt onze hele maatschappij opgeroepen om zo min mogelijk sociale contacten te hebben. Wij kunnen niets anders dan hier gehoor aan te geven.

BLIJF BEWEGEN
Zorg goed voor uzelf, blijf bewegen. Volg onze social media kanalen en website voor toffe ‘home workouts’. Wij sluiten ten minste tot 6 april onze deuren. Momenteel kijken we naar een passende compensatie voor de periode dat we dicht zijn. We zullen u hier begin april verder over informeren.

 

Veelgestelde Vragen

1. Is Va Bene fitness geopend?
Nee, wij zijn voorlopig gesloten vanaf 16 maart 2020 tot 6 april 2020.

2. Hoe lang blijft Va Bene fitness gesloten?
We zullen op last van de overheid in ieder geval gesloten blijven tot 6 april. Afhankelijk van hoe de situatie zich verder ontwikkelt kan deze datum veranderen.

3. Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?
Houd onze social media kanalen in de gaten. Wij zullen de komende weken verschillende home work-outs aanbieden.

Wij hebben inmiddels iedereen waar wij een e-mail adres van hebben een link voor het platform Fitsnacks.tv en een uitnodiging voor onze VirtuaGym app gestuurd. Mocht u geen mail hebben ontvangen, stuur ons dan een e-mail en wij sturen u alsnog de links.

4. Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de clubs gesloten zijn?
We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Deze situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid en onze branchevereniging. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hierover zo snel mogelijk informeren, uiterlijk in de eerste week van april.

5. Kan Va Bene fitness mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
Op basis van de huidige situatie kunnen we uw lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. We zijn, samen met onze branchevereniging, verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken. Wij zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.

6. Va Bene fitness hanteert automatische incasso. Hoe gaat dit rond 1 april, terwijl Va Bene fitness gesloten is?
Ja dat klopt, ook op 1 april wordt automatisch geïncasseerd. Wij zijn ons bewust van dit ongemak voor onze leden, wij vinden dit erg vervelend. Wij spreken u aan op uw loyaliteit en vragen om uw begrip hiervoor. Wij zullen u de komende weken informeren over compenserende maatregelen. Het is namelijk voor ons ook een vraagteken of de sluiting wordt verlengd na 6 april en of de overheid compenserende maatregelen voor fitnessclubs treft. Wij hopen op uw vertrouwen dat wij deze kwestie integer zullen afhandelen.

7. Ik wil mijn lidmaatschap bij Va Bene fitness per direct opzeggen, kan dat?
Wat jammer om te horen dat u uw lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om uw lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij u na het uitdienen van uw contract met één kalendermaand opzegtermijn kan opzeggen.

Bericht 17 maart 2020

Kijk ook op:  https://www.vabenefitness.nl/bericht-aan-leden-van-va-bene/